ساماندهی دست فروشان و بارفروشان حاشیه جاده‌ای شهرستان دماوند با هدف روان‌سازی ترافیک
آبعلی دماوند نشریه البرزشرقی

ساماندهی دست فروشان و بارفروشان حاشیه جاده‌ای شهرستان دماوند با هدف روان‌سازی ترافیک

فرماندار شهرستان دماوند بر ساماندهی دست فروشان و بارفروشان حاشیه جاده‌ای با هدف روان‌سازی ترافیک و ضرورت تکمیل رمپ فرار در ورودی شهر دماوند تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، روز شنبه جلسه شورای ترافیک این شهرستان به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و با حضور رضایی مهر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و اعضای جلسه باهدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی وحمل ونقل جاده ای وارائه راهکارهای لازم و اجرائی در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به لزوم هماهنگی دستگاههای متولی در مدیریت ترافیک و ایمن سازی راه های مواصلاتی شهرستان گفت: حفظ جان مردم از مهمترین اولویت های کاری ما در شهرستان دماوند است و دستگاههای متولی به ویژه شهرداری ها، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه و راهور می بایست با همکاری و هماهنگی سایر دستگاهها، اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند.

وی افزود: شناسائی و رفع خطر از نقاط حادثه خیز شهرستان باید با اولویت در دستور کار تمامی ادارات متولی باشد و در این خصوص تکمیل رمپ فرار در ورودی شهر دماوند، اصلاح مهندسی برخی از نقاط جاده ای، ترمیم پوشش آسفالت ،خط کشی جاده، نصب تابلو های راهنمایی و رانندگی و …. باید هرچه سریعتر انجام شود.

رضا طاهر خانی ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی دست فروشان و بارفروشان حاشیه جاده ای گفت: در راستای روان سازی ترافیک و جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از پارک خودروهای عبوری در حریم جاده ها دستفروشان و بار فروشان کنار جاده باید ساماندهی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *