بهره‌برداری از ۴ دستگاه اهدایی دیالیز به بخش دیالیز بیمارستان سوم شعبان دماوند
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

بهره‌برداری از ۴ دستگاه اهدایی دیالیز به بخش دیالیز بیمارستان سوم شعبان دماوند

چهار دستگاه اهدایی دیالیز به بخش دیالیز بیمارستان سوم شعبان دماوند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، آیین بهره‌برداری از چهار دستگاه اهدایی دیالیز روز دوشنبه نهم خردادماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند، مسلمی‌فرد رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند و نیری مدیر بیمارستان سوم شعبان برگزار شد.

مسعود مسلمی‌فرد رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند در این مراسم از اهدای چهار دستگاه دیالیز مدل فرزنیوس ۴۰۰۸s به این مرکز درمانی در راستای رفع نیازهای ضروری ساکنان این شهرستان خبر داد.

وی افزود: هم اکنون ۱۵ دستگاه دیالیز آماده ارائه خدمات به ۶۲ بیمار دیالیز می باشد که با اضافه شدن چهار دستگاه دیالیز به این بخش می‌توانیم ۱۲ نفر از بیمارانی که در لیست در حال انتظار می‌باشند را پذیرش نماییم.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند خاطرنشان کرد که اهدای چهار دستگاه توسط خیرین سلامت (آقایان دکتر امیر حسین خلیلی، مهندس حسین نراقی، مهدی نوروز کاظمی) با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و همچنین مبلغ ۲۹ میلیون تومان نیز توسط خیرین جهت تعمیرات تخت‌های دیالیز اختصاص داده شد.

مسلمی فرد خاطرنشان کرد: در موضوع فنی این بخش و با وجود فوق تخصص نفرولوژی هیچگونه مشکلی در این خصوص نداریم و تمامی تخت‌های بخش دیالیز اصلاح شده و شرایط بسیار مناسبی را داریم، اما تنها دغدغه ما بحث هتلینگ و غذای بیماران است که با توجه به تورم و هزینه‌های بالا برای فراهم کردن غذای گرم با مشکلاتی روبرو هستیم.

وی گفت: در حال حاضر این مرکز درمانی به شهرهای شرق استان تهران خدمات می‌دهد و با وجود این چهار دستگاه جدید نه تنها بیمار در حال انتظار نداریم بلکه می‌توانیم بیمار جدید هم پذیرش کنیم.

شایان ذکر است از کمک مالی خیر دیگری در تعمیرات اساسی سایر دستگاه‌ها و تخت‌های بخش دیالیز در حال انجام می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *