تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای پروژه‌ طرح هادی ۸ روستای شهرستان دماوند
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای پروژه‌ طرح هادی ۸ روستای شهرستان دماوند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای پروژه‌ طرح هادی روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، محسن حاجی عزیزی در این خصوص اظهار داشت: پیرو پیگیری‌های نماینده محترم مردم شریف دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی جهت تخصیص اعتبارات عمرانی ۸ روستا در شهرستان دماوند از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ برای اجرای طرح هادی شامل جدولگذاری، زیرسازی آسفالت، دیوار سنگی و عملیات سنگفرش به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای اجرای طرح هادی روستاهای هاشمک و زره‌در به مبلغ بیش از ۴۱ میلیارد و ۵۳ میلیون ریال در سال ۱۴۰۱ تخصیص یافته است همچنین تخصیص اعتبار روستاهای آرو و دهنار در سال جاری بیش از ۲۴ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال می‌باشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: طرح هادی روستاهای جابان و حصار نیز در سال ۱۴۰۱ به مبلغ بیش از ۱۶ میلیارد و ۹۱۹ میلیون ریال اجرا می‌شود.

حاجی عزیزی گفت: برای اجرای طرح هادی روستای خورین از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی و نیز برای روستای مغانک ۱۲ میلیارد ریال اعتبار از همین محل تخصیص داده شده است.

وی اظهار داشت: برای ۸ روستای گلاهک، مومج، سربندان، مرا، دهنار، رودافشان، لی‌پشت و اتابک کتی اعتباری حدود ۲ میلیارد تومان جهت تهیه طرح هادی در نظر گرفته شده است و تمامی روستاها در حال نقشه‌برداری و تهیه این طرح می‌باشند.

حاجی عزیزی در پایان گفت: در صورت آمادگی دهیاری‌ها جهت آسفالت معابر داخل بافت روستاها بنیاد مسکن آماده مشارکت با دهیاری‌ها جهت تحویل قیر می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *