در توزیع عادلانه پول بیت المال و تحقق عدالت اقتصادی، ریل گذاری صحیح و علمی و شجاعت خاصی لازم است
اخبار

در توزیع عادلانه پول بیت المال و تحقق عدالت اقتصادی، ریل گذاری صحیح و علمی و شجاعت خاصی لازم است

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه در توزیع عادلانه پول بیت المال و تحقق عدالت اقتصادی، ریل گذاری صحیح و علمی و شجاعت خاصی لازم است، گفت: مردم به اخبار دروغ و شایعات توجه نکنند.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه دماوند با بیان اینکه سالهاست که تورم، کام اقتصاد ایران را تلخ کرده است، اظهار داشت: اصلاح ساختار اقتصاد کشور اولویت دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه یارانه باید هوشمند شود تا فایده آن به عموم مردم برسد نه عده ای رانت خوار، گفت: در توزیع عادلانه پول بیت المال و تحقق عدالت اقتصادی، ریل گذاری صحیح و علمی و شجاعت خاصی لازم است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: برخی دولتهای قبل اصلاح اقتصادی را از سال پنجم و هفتم شروع کردند اما دولت سیزدهم آبرومندانه ،بار سنگین جراحی اقتصادی را در سال اول به دوش کشید و اصلاح را آغاز کرد.

امام جمعه دماوند بیان داشت: یارانه غیر هوشمند باعث می‌شد که در برخی موارد سهم ۱۵ میلیون نفر از مردم به جیب یک نفر سرازیر می شد.

وی با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی نباید باعث گران شدن همه کالاها شود ، دولت باید آرامش بازار را حفظ کند، افزود: دولت سعی می کند آثار حذف ارز ترجیحی را کنترل کند، همه باید به دولت کمک کنیم و آرامش جامعه را حفظ کنیم.

حجت الاسلام فتاح دماوندی گفت: حفظ برابری عرضه وتقاضا در همه موضوعات اقتصادی، ما را به سوی ثبات پیش خواهد برد.

وی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به مقدار کافی در کشور وجود دارد اما برخی رسانه ها مردم را نگران می‌ کند، افزود: دولت تصمیم گرفته است یارانه کالاهای اساسی را مستقیماً به مردم پرداخت کند تا به جیب رانت خواران نرود.

این مقام مسئول گفت: مردم به اخبار دروغ و شایعات توجه نکنند، رسانه های بیگانه و آتش بیار معرکه هستند؛ همه باید مراقب باشیم که دشمن از شرایط فعلی بازار کشور سوء استفاده نکند.

خطیب جمعه دماوند با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مردم را به حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی و پشتیبانی از کارگر و کارفرمای ایرانی توصیه کردند، بیان داشت: هر یک میلیارد دلار واردات بی رویه، صد هزار فرصت شغلی را از بین می برد.

وی با تاکید بر اینکه واردات بی رویه و بی منطق اقتصاد را فلج می‌کند، افزود: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی از این موضوع رنج می برند؛ داروی درد اقتصاد کشور، تولید داخلی بر پایه دانش جوانان مبتکر و توسعه اشتغال است.

حجت الاسلام فتاح دماوندی در ادامه با بیان اینکه سوریه نماد مقاومت یک ملت در یک جنگ بین المللی و نامتقارن است و ۸ سال مقاومت سوری‌ها ستودنی است، گفت: هیچ دولتی در جهان نمی تواند نقش تعیین کننده ایران در معادلات سیاسی خاورمیانه را نادیده بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *