بررسی نحوه ارائه خدمات به مراجعین مسکن ملی در شهرستان دماوند
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

بررسی نحوه ارائه خدمات به مراجعین مسکن ملی در شهرستان دماوند

فرماندار شهرستان دماوند در بررسی نحوه ارائه خدمات به مراجعین مسکن ملی، گفت: تکریم حقوق ارباب رجوع باید جزء اولویت اداره بنیاد مسکن دماوند باشد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند به همراه رضایی مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری روز چهارشنبه به صورت سرزده از اداره بنیاد مسکن شهرستان دماوند بازدید و در جریان اقدامات و نحوه ارائه خدمات به مردم قرار گرفت.

در این بازدید نحوه ارائه خدمات به مراجعین، تکریم الرباب الرجوع، پروژه های عمرانی، طرح هادی و نحوه ثبت نام مسکن ملی ورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار دماوند ضمن ملاقات چهره به چهره با مراجعین و پس از استماع مشکلات و گزارشات در خصوص اقدامات انجام شده، دستوراتی جهت رفع مشکلات آنان را صادر نمود.

طاهر خانی افزود: بنیاد مسکن یکی از مهمترین دستگاههای موثر در عمران و آبادانی روستاها می باشد و خدمات مفیدی را به روستاییان ارائه می دهد وباید بستری را فراهم شود که مهاجرت معکوس از شهر به روستاها صورت پذیرد.

لازم به ذکر است بازدید های سرزده فرماندار شهرستان با هدف نظارت بر عملکرد و ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش های مختلف ادارات دولتی و آگاهی از مشکلات عموم شهروندان صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *