لزوم پیشگیری از تصرفات منابع ملی در شهرستان دماوند
اخبار دماوند گزارش تحلیلی

لزوم پیشگیری از تصرفات منابع ملی در شهرستان دماوند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: منابع طبیعی ثروت عمومی است و همه باید تلاش کنند تا این ثروت ملی حفظ شده و به نسل های آینده انتقال داده شود.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، روز چهار شنبه رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند به همراه رضایی مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان دماوند بازدید و در جریان اقدامات و نحوه ارائه خدمت رسانی به مردم قرار گرفت.

در این بازدید نحوه ارائه خدمات به مراجعین، تکریم الرباب الرجوع، نقشه های کاداستر، طرح های حفظ منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند در این بازدید ضمن تأکید بر لزوم حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی شهرستان بیان داشت: منابع طبیعی ثروت عمومی است و همه باید در جهت حفظ و حراست از این ثروت ملی و انتقال به نسل های آینده تلاش کنند، صیانت از منابع طبیعی نه تنها وظیفه دولت بلکه وظیفه و تکلیفی بر دوش آحاد ملت است.

وی با تاکید بر لزوم جدیت در برخورد با متخلفان و متجاوزان به املاک ملی و عمومی تصریح کرد: هیچ شخص، نهاد، دستگاه و ارگانی فراتر از قانون نیست و هر تخلفی در حوزه منابع طبیعی باید با جدیت پیگیری شود و با ید با برنامه ریزی دقیق و منسجم، اقداماتی پیشگیرانه برای مقاله با تصرفات منابع ملی در سطح شهرستان دماوند صورت گیرد.

رضا طاهر خانی ضمن بازدید از بخش های مختلف اداره و دیدار با کارمندان ضمن با تاکید بر ضرورت برخورد با تغییر کاربری غیر مجاز اراضی ملی و تصرفات آن در شهرستان دماوند افزود:حفاظت از اراضی منابع طبیعی و ملی و پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز باید در اولویت کاری اداره منابع طبیعی شهرستان باشد و در این زمینه باید با جدیت با متخلفان و متجاوزان به املاک ملی و عمومی برخورد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *