جلسه آموزش به همت واحد آموزش، پژوهش و استعدادیابی اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند ویژه مربیان بخش بانوان برگزار گردید.
اخبار دماوند

جلسه آموزش به همت واحد آموزش، پژوهش و استعدادیابی اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند ویژه مربیان بخش بانوان برگزار گردید.

جلسه فوق با استقبال خوب مربیان آغاز شد و در ابتدا مقدم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن خیرمقدم به حاضرین از استقبال آنها درباره آموزش و ارتقاءسطح علمی مربیان تقدیر نمود.

طاهری مسئول کمیته آموزش در خصوص به روزرسانی سطح کیفی و کمی علمی مربیان شهرستان همچنین برگزاری کلاسهای آموزشی اعم از کارگاه مربیگری و داوری و ارتقای آنها مطالبی را عنوان کرد و گفت : باید کمیته مربیان از بین مربیان بخش بانوان تشکیل گردد، جلسه ای در همین خصوص با آموزش و پرورش برگزار و نسبت به استعداد یابی رشته های ورزشی توسط مربیان اقدام شود و همچنین در پایان سال از مربیان فعال سطح شهرستانی تقدیر به عمل آید.

درادامه نیز مربیان پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص نوع و نحوه برگزاری کلاسها بیان کردند.

در پایان نیز پس از جمع بندی مطالب موارد ذیل مورد تصویب جمع قرار گرفت:
۱- میزبانی کلاسهای استانی را اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند بر عهده بگیرد تا مربیان سطح شهرستان بتوانند با حضور حداپری در این دوره ها شرکت نمایند.
۲- در برخی از رشته‌ها دوره های منظم کارگاه های مدون و نوین علمی به روز برای مربیان شهرستان برگزار گردد.
۳- نیازسنجی اولیه برای برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری انجام شود و نسبت به برگزاری آنها با توجه به نیاز سنجی اقدام گردد.
۴- اداره ورزش و جوانان جهت رفع مشکلات و کمبود امکانات مربیان در سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *