تقدیر از گروه تولید محتوای علوم پایه چهارم و راهبر طرح نظارت تحولی در دماوند
اخبار دماوند

تقدیر از گروه تولید محتوای علوم پایه چهارم و راهبر طرح نظارت تحولی در دماوند

گروه تولید محتوای علوم پایه چهارم و راهبر طرح نظارت تحولی منطقه دماوند با حضور مدیریت آموزش و پرورش دماوند تقدیر شد‌

«زهرا طاولی» مدیر آموزش و پرورش شهرستان دماوند، به همراه جمعی از مسئولان، از گروه تولید محتوای علوم پایه چهارم و همچنین راهبر طرح نظارت تحولی منطقه دماوند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کارشناس مقطع ابتدایی در این خصوص گفت: طرح نظارت تحولی در سال تحصیلی گذشته در پنج مدرسه به صورت آزمایشی انجام شد و در سال‌های پیش‌رو تعداد مدارس اجراکننده این طرح افزایش خواهد یافت؛ همچنین توسعه حرفه‌ای معلمان، اصلاح آموزشی و بهبود عملکرد معلمان و مداخله فکورانه، از اهداف نظارت تحولی است و نظارت تحولی با ارزشیابی در بسیاری از ابعاد، متفاوت است.

قزوینی افزود: در این طرح ریسک‌پذیری معلم و مبتنی بودن روابط بر همکاری به کسب رشد حرفه‌ای او می‌انجامد؛ تولید محتوای الکترونیکی پایه چهارم از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ آغاز گردید و گروه‌های تولید محتوا در سطح کشوری به مدت ۱۷ روز در خردادماه سال ۱۴۰۰ در جلسات آموزشی نرم افزارهای ساخت محتوای الکترونیکی شرکت کردند.

وی گفت: در منطقه دماوند طی ۱۰ جلسه به صورت فشرده سه فصل از درس علوم پایه چهارم ابتدایی به صورت آجرک‌های آموزشی در قالب محتوای الکترونیکی، جهت ارائه به اداره کل شهرستان‌های استان تهران آماده شد.

مدیریت آموزش و پرورش دماوند ضمن تقدیر و تشکر از این همکاران، خاطرنشان کرد: تولید محتوای الکترونیک همچنان باید در منطقه با جدیت ادامه داشته باشد و به صورت منطقه‌ای در جهت‌های مختلف، نیاز سنجی شود و گروه تولید محتوا همچنان در حوزه‌های ساخت فیلم آموزشی و توانمندسازی سایر همکاران گام‌های روشنی بردارند که در این راستا ارتباط و تعامل با مدارسی که دارای موفقیت ها و بسترهای زیربنایی در زمینه هوشمندسازی مدارس می باشند بسیار موثر خواهدبود.

لازم به ذکر است در پایان مدیریت آموزش و پرورش منطقه نیز با ارائه لوح سپاس و هدیه از همکاران حاضر در جلسه تقدیر و تشکر صورت به عمل آوردند.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *