‍ در خصوص رنگ بندی کرونا، دماوند قربانی خدماتی است که به شهرستان‌های هم جوار ارائه می دهد
اخبار دماوند

‍ در خصوص رنگ بندی کرونا، دماوند قربانی خدماتی است که به شهرستان‌های هم جوار ارائه می دهد

حیدری، فرماندار شهرستان دماوند:
خوشبختانه در حال حاضر کشور و به تبع آن شهرستان دماوند شرایط بهتری را نسبت به گذشته تجربه می‌کند، اما نباید ساده‌انگاری در این خصوص، ما را از احتمال بروز خطرات در آینده غافل کند.
بیمارستان سوم شعبان دماوند مرکزیت شرق استان و حتی فراتر از آن را بر عهده دارد، چرا که بعضا بار بیماران از پردیس و لاریجان نیز بر عهده بیمارستان دماوند است.
دماوند قربانی خدماتی است که به شهرستان‌های هم‌جوار ارائه می‌دهد؛ ارائه خدمات بیمارستان دماوند به شهرستان‌های هم‌جوار، وضعیت رنگ‌بندی شهرستان ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این در حالی است که بدون احتساب آمار سایر شهرستانها، دماوند وضعیت بهتری از لحاظ رنگ‌بندی کرونا خواهد داشت.
انجام پژوهش و تحلیل علمی از بیماران توسط شبکه بهداشت و درمان می‌تواند در کنترل و مدیریت بیماری موثر باشد.
ضمن تقدیر از عوامل شبکه بهداشت و درمان و مدافعان سلامت، از همه مردم شریف شهرستان تقاضا داریم که فرآیند تزریق واکسن را جدی بگیرند تا به چتر امنی در خصوص واکسیناسیون برسیم.
خوشبختانه شهرستان دماوند جایگاه ممتازی در استان تهران از لحاظ استقبال از واکسیناسیون داشته و از آغاز طرح واکسیناسیون، رتبه نخست را به خود اختصاص داده است؛ علاوه بر در اجرای طرح لکه‌گیری واکسن در روستاها نیز پیش گام بوده است.
این امر حاصل همراهی خوب مردم و تلاش و پیگیری در حوزه مدیریت ستاد کرونای شهرستان بوده است که امیدواریم با تعامل روزافزون، شاهد اتفاقات بهتری در شهرستان دماوند باشیم.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *