بسمه‌تعالی بیانیه حوزه هفت حضرت فاطمه (س)در هفته عفاف و حجاب
اخبار دماوند

بسمه‌تعالی بیانیه حوزه هفت حضرت فاطمه (س)در هفته عفاف و حجاب

در طول تاریخ حجاب برای هر دوره و هر ملت با هر فرهنگ و سنتی ،موجودی زنده و پویا بوده است اگر چه در این مسیر گاه دستخوش برخی از تحولات شده است .

سال‌هاست دشمنان می‌کوشند به  طرق ممکن با نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه کنند. امروز تغییر سبک زندگی زنان ایرانی در محور حجاب و عفاف و تغییر ذائقه زنان ایرانی به سمت خودنمایی و خودفروشی برای کسب لذتی آنی، تحت لوای آزادی، یکی از مهم‌ترین محورهای تهاجم فرهنگی است که هدف اصلی آن، از هم‌گسیختگی نهاد خانواده اصیل ایرانی و سست شدن پایه‌های اعتقادی خانواده مسلمان است. جامعه استکباری امروز می‌کوشد زن به عنوان بستر معراج مرد و کانون سازندگی جامعه را به این سو هدایت کند تا با تزریق اندیشه‌های پوچ و بلهوسانه غربی، به سمت جنگ هویتی مبتنی بر بی‌حیایی و بی‌غیرتی گام بردارد و نتواند رسالت ذاتی خود را مبنی بر گستردن عطر روح­بخش حیا، پاکی و بالندگی معنوی، به انجام رساند.
امروزه ۲۷۰شبکه فارسی زبان ماهواره ای و شبکه های فضای مجازی علیه حجاب و عفاف ملت ما با برنامه ریزی ضد فرهنگی توسط دست نشانده های وا داده ی معلوم الحال خارج نشین تهاجم کرده اند تا با بر اندازی این قدرت نرم معنوی ،بزرگترین ضربه تاریخی را به فرهنگ و هویت ملت ایران وار سازندو در این بین برخی از افراد با موضع گیری های نادرست و مصلحت طلبانه فردی ،آب در آسیاب دشمن می ریزند .

القای اندیشه ناحق محدودیت بودن حجاب و نه مصونیت بودن آن، در اندیشه و افکار و سبک زندگی زن مسلمان ایرانی، هدفی جز به گرداب کشاندن جامعه اسلامی با از بین بردن نهاد مقدس خانواده به عنوان سنگ بنای اصلی جامعه ندارد؛ به ویژه آنکه امروز نظام استکباری و رسانه‌های وابسته به آن، از مقابله با موج گسترده و روزافزون بازگشت به عفاف و حجاب در کشورهای غربی و نظام‌های تحت سلطه خود درمانده شده‌اند. از همین روست که می‌کوشند کشورهای اسلامی را با ترویج فرهنگ برهنگی و بی‌بند و باری در رابطه با جنس مخالف و پخش برنامه‌های نمایشی غیراخلاقی و مبتذل و نیز القای شبهه و تردید درباره فرهنگ اسلامی حجاب و عفاف در قالب خبرها، تحلیل‌ها و مستندهای جهت‌دار، آماج تبلیغات ضد عفاف و حجاب قرار دهند.

بسیج خواهران حوزه هفت حضرت فاطمه (س)ضمن گرامیداشت ۲۱ تیر ماه به عنوان روز حجاب و عفاف، به تمامی زنان غیور و مسلمان ایرانی، مسئولیت مهم و سنگینی را که بر دوش دارند، یادآور می‌شود و همه بانوان مسلمان و متعهد را به بازخوانی این وظیفه سترگ دعوت می‌کند: تقویت و پایبندی بیشتر به آموزه‌های اخلاقی دین مبین اسلام؛ شناخت هر بیشتر و بهتر عفاف و حجاب به عنوان مصونیت و نه محدویت و تلاش برای دفاع عقلانی از این فریضه مهم و واجب الهی؛ حراست و پاسداری از کیان خانواده و جلوگیری از فروپاشی آن؛ مقابله و مبارزه با رواج گسترده الگوهای غربی پوشش و آرایش در جامعه با تحریم گسترده خرید هر گونه پوشاکی که خلاف شأن زن مسلمان ایرانی است و نیز با احیای امر به معروف و نهی از منکر با زبان نرم و لیّن.همچنین بسیج خواهران حوزه هفت حضرت فاطمه ( س)از همه مسئولان شهری انتظار دارد ضمن تدوین ،اصلاح و نظارت کامل بر اجرای قانون به خصوص در فصل تابستان با ورود گردشگران و خوش نشینان به دماوند ،حفظ فرهنگ بومی دماوند در زمینه عفاف و حجاب نظارت جدی داشته باشند .
از دختران و زنان فرهیخته شهرستان درخواست می کنیم برای خنثی نمودن توطئه های فرهنگی دشمن با رعایت پوشش شایسته دختر مسلمان ایرانی بار دیگر هویت ملی خود را به جهان تشنه معنویت هدیه کند .
از آموزش و پرورش شهرستان درخواست داریم
پیگیری منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در زمینه اجرایی نشدن سند ۲۰۳۰که بی شک نابودی کانون خانواده به عنوان زیر بنای اصلی جامعه اسلامی را هدف اصلی خود قرار بدهد .
از مسئولین و خبر گزاری های شهرستان درخواست داریم محتوا در خصوص عفاف و حجاب را در اولویت محتواهای خود قرار بدهند .

وَالعاقِبَهُ لِلمُتَّقینَ

۱۴۰۰/۴/۱۹

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *