دیدار مسئولان شهرستان دماوند با خانواده شهیدان ولی عابدی
اخبار

دیدار مسئولان شهرستان دماوند با خانواده شهیدان ولی عابدی

مسئولان شهرستان دماوند با خانواده شهیدان ولی عابدی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، عصر روز دوشنبه ابوالفضل حلیم زمهریر معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند به همراه حجت الاسلام و المسلمین فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند، حجت الاسلام و المسلمین اسفندیار، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دماوند، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با خانواده شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام ولی عابدی و تکریم از خانواده شهدا در شهرستان دماوند انجام شد.

طلبه شهید مجید ولی عابدی در سال ۱۳۴۲ در شهرستان دماوند و روستای مرائ دیده به جهان گشود و دردوم فروردین ماه سال ۱۳۶۱، در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه شرهانی بر اثر اصابت گلوله در سن ۱۹ سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای روستای مراء به خاک سپرده شد.

شهید امیر ولی عابدی در سال ۱۳۳۹ در شهرستان دماوند و روستای مرائ دیده به جهان گشود و درهفدهم دی ماه سال ۱۳۶۰، در درگیری با اشرار ضد انقلاب در مریوان در سن ۲۱ سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای روستای مراء به خاک سپرده شد.

گفتنی است اولین کنکره شهدای طلاب استان تهران در اوایل خرداد ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد و کنگره کشوری شهدای طلاب نیز در تیرماه سال جاری در استان قم برگزار می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *