تشریح اقدامات یکساله دهیاری روستای یلقان‌دره؛
اخبار رودهن روستای یلقان دره

تشریح اقدامات یکساله دهیاری روستای یلقان‌دره؛

از ترمیم و تجهیز زیرساخت‌ها تا ابلاغ و رونمایی از طرح هادی روستا

دهیار روستای یلقان دره به تشریح اقدامات یکساله این نهاد در سطح روستا پرداخت که از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته می‌توان به ترمیم و تجهیز زیرساخت‌ها تا ابلاغ و رونمایی از طرح هادی این روستا اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، محسن پناهی کیا، دهیار روستای یلقان‌دره با اشاره به اقدامات این نهاد در یک سال اخیر اظهار داشت: آنچه که به عنوان برنامه و اقدامات دهیاری روستا در طی این مدت در دستور کار قرار گرفت، بر اساس نیازها و مشکلات موجود به لحاظ اهمیت و اولویت بود.
وی افزود: بر همین اساس، با توجه به بودجه و توان دهیاری یک برنامه راهبردی در راستای رفع مشکلات در نظر گرفته و طی مراحل مختلف اجرا شد.
پناهی کیا با تا تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه های اجرا شده در طی یک سال اخیر ترمیم و تجهیز زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف بود خاطر نشان کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته در‌ این‌ راستا می‌توان به تسطیح، زیرسازی و ریگلاژ معابر، نصب و افتتاح پایه‌های برق بلوار اصلی و هدایت آب‌های سطحی اشاره کرد.
دهیار روستای یلقان دره اضافه کرد: پیگیری ایجاد زیر‌ساخت و تامین آب شرب، جابجایی کافو مخابرات پس از یکسال، تأمین روشنایی معابر با روشن نمودن ۳۰ پایه چراغ و نظافت معابر و مناسب سازی پیاده‌روها نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه بود.
وی بیان کرد: همچنین تکمیل و بهره‌برداری از دوربین‌های پایش تصویری، جمع‌ آوری بیش از ۵۰ قلاده سگ‌ بلاصاحب و انتقال به منطقه گندک و اجرای طرح پایش اطلاعاتی سرایداران و اتباع ساکن در روستا نیز در طی این مدت انجام شد.
پناهی کیا همچنین ابلاغ و رونمایی از طرح هادی، انتشار گاهنامه داخلی با محوریت ارائه گزارش عملکرد و بیان صدای مردم، بهره‌برداری از خانه ورزش در ۵ رشته ورزشی، توزیع ماسک و ضدعفونی کردن معابر، پیگیری و برگزاری جلسات متعدد با رؤسای ادارات و کاشت نهال در معابر روستا را از دیگر اقدامات صورت گرفته در طی یک سال اخیر برشمرد.
وی تاکید کرد: امیدواریم در سال جاری با همکاری شورای اسلامی روستا و مدیران شهرستانی بتوانیم در جهت توسعه و آبادانی بیش از پیش روستا گام برداریم.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *