معاون فرهنگی و دانشجویی واحد دماوند از تأسیس کانون دانشجویی «کارآوند» با موضوع کارآفرینی خبر داد
اخبار دماوند

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد دماوند از تأسیس کانون دانشجویی «کارآوند» با موضوع کارآفرینی خبر داد

مهدی ملک محمدی بیان کرد: با عنایت به لزوم توجه به رسالت دانشگاه‌‌های نسل سوم در عصر حاضر و اقتضای مهارت آموزی برای دانشجویان و ایجاد فضای پر اهمیت کسب و کار در کنار علم آموزی و تولید علم، تعدادی از دانشجویان مبتکر واحد دماوند با بهره گیری از تجربه گروهی از جوانان پویا و دغدغه مند شهرستان دماوند اقدام به راه اندازی کانون کار آفرینی با نام کارآوند نمودند.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند توضیح داد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نیاز کشور به حضور مؤثر دانشجویان در عرصه‌ی صنعت و فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی کشور و بهرمندی از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای این مهم، کانون کارآوند با هدف رفع موانع تولید و ایجاد ارتباط بین فضای آکادمیک و صنعت تاسیس گردیده است‌‌.
وی اظهار کرد: در یک ارتباط دو سویه، هم زمینه اشتغال دانشجویان بیش از پیش فراهم گردیده و هم فعالان اقتصادی و شهرکهای صنعتی می توانند از ظرفیت ارزشمند دانشجویان که نیروی جوانی و دانش را به صورت توأمان دارا هستند بهره مند شوند.
ملک محمدی افزود: دانشجویان علاقه‌مند به مهارت آموزی و ایجاد فضای کار آفرینی می‌توانند با عضویت در کانون کارآوند به آدرس karavand.damavandiau.ac.ir از برنامه‌ها و مزایای عضویت و حمایت از مشاغل نو پا بهره‌مند شده و گامی مهم در جهت دست‌یابی به اهداف مذکور بر دارند.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *