بهره‌برداری از دو پروژه گردشگری در شهرستان دماوند همزمان با دهه فجر
اخبار دماوند

بهره‌برداری از دو پروژه گردشگری در شهرستان دماوند همزمان با دهه فجر

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دماوند از بهره‌برداری دو هتل در شهرستان دماوند همزمان با دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، شهرام شریفی در گفتگو با خبرنگار این رسانه در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر سال جاری در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از تاسیسات گردشگری به دلیل وجود ویروس کرونا دچار آسیب شد، متاسفانه روند توسعه و ایجاد تاسیسات متوقف شد.
وی ادامه داد: در ایام کرونا به بخشی از تاسیسات کرونا ضربه‌های بسیار سنگینی وارد شد‌ که تعدیل نیرو، تعطیلی موقتی برخی اماکن و… از جمله مشکلات پیش آمده بود.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دماوند بیان کرد: سرعت پیشرفت بسیاری از پروژه‌های مرتبط با حوزه گردشگری در برخی نقاط این شهرستان به کندی بوده و صرفا دو پروژه اصلی داریم که برای دهه فجر آماده خواهد شد.

شریفی تصریح کرد: هتل آپارتمان هشت بهشت که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های‌‌‌ قابل افتتاح ما در دهه فجر است که در منطقه شلمبه شهر دماوند دارای ۸ سوئیت مجهز و یکی از با کیفیت‌ترین هتل آپارتمان‌های استان تهران می‌تواند باشد.
وی عنوان کرد: این هتل آپارتمان در فاز توسعه به ۱۰ سوئیت تبدیل خواهد شد و دارای فضای ورزشی و فروشگاهی است.
وی با اشاره به افتتاح هتل سه ستاره در شهر آبعلی، خاطر نشان کرد: این هتل در ۹ طبقه و دارای ۳۰ اتاق و سالن ورزشی و با کیفیت عالی است که در تلاشیم تا در دهه فجر این پروژه را نیز مورد افتتاح قرار دهیم. رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند اضافه کرد: همچنین یک اقامتگاه سنتی و خاص در روستای سربندان داریم که این پروژه تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *