اخبار دماوند

فعالیت ۴ جایگاه سوخت در شهر دماوند / پروژه جایگاه سوخت بلوار شورا به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت

شهردار دماوند با بیان اینکه در حال حاضر ۴ جایگاه سوخت در سطح این شهر فعالیت داشته بیان کرد: از این تعداد ۳ جایگاه سی‌ان‌جی و یک جایگاه بنزین و گازوئیل است.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، عباس صفری، شهردار دماوند روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص آخرین وضعیت فعالیت جایگاه‌ سوخت در سطح این شهر اظهار داشت: شهر دماوند یکی از معدود شهرهایی است که علی‌رغم جمعیت کم از جایگاه سوخت متعددی برخوردار است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴ جایگاه سوخت در سطح این شهر در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند افزود: ۳ جایگاه سی‌ان‌جی و یک جایگاه بنزین و گازوئیل در سطح شهر در حال فعالیت است.
صفری با تاکید بر اینکه ضرورتی به منظور مداخله این نهاد در راستای احداث و یا مساعدت در احداث جایگاه سوخت وجود ندارد ادامه داد: به منظور رفاه شهروندان و جلوگیری از عزیمت افراد به شهرهای دیگر به منظور سوخت‌گیری شهرداری دماوند نسبت به این موضوع بی تفاوت نبوده و همواره در این راستا اقدامات و همکاری لازم را داشته است.
شهردار دماوند با اشاره به‌ یکی از دیگر اقدامات این نهاد در این خصوص گفت: با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه خرد، احداث جایگاه بنزین را در دستور کار قرار داده و ظرف مدت کوتاهی به مرحله بهره برداری رساندیم و هم‌اکنون دومین سال فعالیت خود را سپری می‌کند.


وی همچنین در خصوص نبود جایگاه سوخت در مرکز این شهر اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن جایگاه بنزین در قسمت شمالی و وجود مسافت طولانی تا مرکز شهر نیاز به احداث جایگاه پمپ بنزین در مرکز شهر احساس می‌شد.
صفری تصریح کرد: بر همین اساس، بلوار شورا، به‌عنوان مناسبت‌ترین محل‌ به منظور احداث جایگاه سوخت مدنظر قرار گرفت.
شهردار دماوند تاکید کرد: با بهره‌‌مندی از روش سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری خرد عملیات اجرایی احداث این جایگاه آغاز و خاکبرداری این پروژه نیز به اتمام رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: مرحله توافق‌ و عقد قرارداد نیز به اتمام رسیده و ظرف مدت کوتاهی به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *