ساماندهی و جمع آوری ۸۵ مورد سدمعبر، دستفروش و خودروهای دوره گرد در دماوند
اخبار دماوند

ساماندهی و جمع آوری ۸۵ مورد سدمعبر، دستفروش و خودروهای دوره گرد در دماوند

قدیر ابراهیمی، مسئول واحد اصناف شهرداری دماوند با اشاره به طرح گشت و بازرسی این واحد شهرداری در سطح شهر، اظهار داشت: طی هفته گذشته ساماندهی ۳۵ دستفروش در بلوار شهید بهشتی شهر دماوند در دستور کار قرار گرفت که با توجه به نداشتن وضعیت مناسب از نظر بهداشتی برای فعالیت، طبق قانون برخورد شد.
وی همچنین به جمع آوری و ساماندهی خودروهای دوره گرد از دو بلوار مهم و پرتردد سطح شهر همچون بلوار آیت اله خامنه ای و شهید بهشتی اشاره کرد و افزود: همچنین در هفته گذشته ۳۰خودرو دوره گرد جمع آوری و با هدف جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، در محورهای فرعی ساماندهی شدند.
مسئول واحد اصناف شهرداری دماوند همچنین به رفع سدمعبر ۲۰مورد از کسبه های بلوار آیت اله خامنه ای، شهید بهشتی و بلوار امام خمینی(ره) اشاره کرد و بیان داشت: عمده سدمعبرها مربوط به میوه فروشان و سوپر مارکت ها است که متاسفانه علاوه بر عدم توجه به حقوق شهروندی، سلامت روان و زیبایی شهر را نیز دچار اخلال می کنند.
ابراهیمی تاکید کرد: بارها افراد زیادی برای عبور در مسیر پیاده رو به دلیل وجود موانعی باید به ناچار مدتی را صبر کرده یا اینکه مسیر را به سمت خیابان تغییر دهند و طبیعی است که این عمل احتمال حادثه و ترافیک را زیاد می‌کند؛ بعضی اشخاص با ایجاد سدمعبر به حقوق شهروندان تجاوز کرده و از معابر عمومی استفاده خصوصی می‌کند که شهرداری با این افراد طبق مقررات برخورد خواهد کرد.
این مسئول همچنین به جمع آوری تابلوهای نصب شده برروی درخت، تیربرق و پیاده روها اشاره و خاطرنشان کرد: این اقدام نمای بصری شهر را بهم میزند و لازم است کسبه نسبت به این مهم توجه داشته و دیگر نهادها برای اطلاع رسانی و تبلیغات از مکان های پیش بینی شده توسط شهرداری اقدام کنند.


در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *