نخستین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

نخستین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

نخستین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، جشن فارغ التحصیلی ورودی‌های اول و دوم پرستاری واحد دماوند با حضور مدیر کل فرهنگی و دانشجویی استان تهران، شماری از مسؤولان شهرستان و واحد دماوند به همت کانون های دانشجویی پرستاری و کارآوند در سالن آمفی تئاتر شهید فخری زاده برگزار شد.

در این مراسم، دکتر موسوی مدیر کل فرهنگی استان، به اهمیت جشن های فارغ التحصیلی و ایجاد خاطره ای ماندگار در اذهان دانش آموختگان پرداخت.

در ادامه دکتر صفری رئیس واحد، گزارشی از روند تأسیس رشته پرستاری این واحد، فراز و نشیب ها و آینده رشته های علوم پزشکی ارائه کرد.

سپس عضو هیأت علمی بازنشسته دانشگاه شهید بهشتی و پرستار پیشکسوت خانم دکتر سهیلی ارشدی ضمن بیان خاطراتی از گذشته پرستاری در ایران، نکاتی آموزنده برای موفقیت پرستاران را بیان نمود.

اجرای موسیقی، استندآپ کمدی، مسابقه، قرائت سوگندنامه، اهدای لوح تقدیر، برش کیک و ثبت عکس و فیلم با خانواده ها و مسؤولان از دیگر برنامه های جذاب جشن فارغ التحصیلی پرستاری بود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در نظر دارد با فراخوان از عموم فارغ التحصیلان رشته های مختلف، این جشن را پس از سپری شدن دوره کرونا، به صورت سالیانه برگزار نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *