انهدام باند بزرگ مافیای قاچاق بین‌المللی مواد مخدر در ‌شهرستان دماوند/ ۲۰۰ کیلوگرم ماده مخدر سورچه کشف شد
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

انهدام باند بزرگ مافیای قاچاق بین‌المللی مواد مخدر در ‌شهرستان دماوند/ ۲۰۰ کیلوگرم ماده مخدر سورچه کشف شد

باند بزرگ مافیای قاچاق بین‌المللی مواد مخدر در ‌شهرستان دماوند منهدم و ۲۰۰ کیلوگرم ماده مخدر سورچه کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، پیرو رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، باند بزرگ مافیای قاچاق بین‌المللی مواد مخدر که قصد ورود و دپوی مواد مخدر به داخل کشور داشت در حین انتقال از ‌شهرستان دماوند منهدم شد.

در تحقیقات بدست آمده این باند مواد مخدر قصد جابه‌جایی مواد مخدر از مسیر شهرستان دماوند به شمال کشور داشته است که با رصدهای اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و شهرستان دماوند این باند شناسایی و دستگیر شدند.

در این عملیات مشخص شد که یک دستگاه خودروی سمند و پراید با جاسازی قصد جابه‌جایی مواد مخدر را دارند که هر دو خودرو شناسایی و پس از بارگیری مواد مخدر خودروی سمند در منطقه گیلاوند متوقف شد و از صندوق عقب خودرو ۲۰۰ کیلوگرم ماده مخدر سورچه کشف شد.

خودروی پراید که از صحنه متواری شده بود در استان سمنان به دام ماموران پلیس افتاد.

پیرو عملیات مشترک، مأموران پلیس به محل دپوی مواد مخدر یک سوله‌ای واقع روستای گلاهک رودهن اعزام شدند که فرماندهی عملیات ضربت در دستگیری متهمین را سرهنگ فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند برعهده داشت.

در پی این عملیات ضربتی ماموران پلیس ۵ نفر متهم که دو نفر ایرانی و سه نفر دیگر اتباع افغانستانی بودند‌ را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *