تکریم مسئولان شهرستان دماوند از خانواده‌ شهدا در آستانه گرامیداشت روز کارگر
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

تکریم مسئولان شهرستان دماوند از خانواده‌ شهدا در آستانه گرامیداشت روز کارگر

مسئولان شهرستان دماوند از خانواده‌ شهدا در آستانه گرامیداشت روز کارگر تکریم کردند.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بسیج کارگری شهرستان دماوند با والدین شهیدان معظم غلامرضا یوسف‌زاده، درویشعلی کیانشاد، محمد سلطانی، سید مهدی میربابا، خیرالله قلی وادانی دیدار به‌عمل آوردند.

در این دیدار که در راستای طرح سپاس از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و روز کارگر انجام گرفت فرمانده سپاه شهرستان دماوند، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند، رئیس اداره کار و تعاون شهرستان دماوند و دیگر مسئولین و همراهان به مقام شامخ آن شهید عزیز ارج نهادند و بر ضرورت پیروی از راه شهدا و تداوم فرهنگ ایثارگری تأکید نمودند.

شهید غلامرضا یوسف‌زاده در سال ۱۳۴۴ بدنیا آمد و به‌عنوان سرباز سپاه به جبهه اعزام و در تاریخ ۲۹ آذرماه ۱۳۶۶ در منطقه زبیدات عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهر آن شهید سرافراز مفقود می‌باشد.

شهید درویشعلی کیانی شاد در سال ۱۳۱۱ به‌دنیا آمد و به‌عنوان بسیجی به جبهه اعزام و در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت و در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید سیدمهدی میربابا در سال ۱۳۳۸ به‌دنیا آمد و به‌عنوان بسیجی به جبهه اعزام و در تاریخ ۳۱ مردادماه ۱۳۶۲ در منطقه حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید خیرالله قلی وادانی در سال ۱۳۲۱ به‌دنیا آمد و به‌عنوان بسیجی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر گردید و در سال ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید محمد سلطانی در سال ۱۳۲۹ به‌دنیا آمد و به‌عنوان بسیجی به جبهه اعزام و در تاریخ ۲۱ دیماه ۱۳۶۵در عملیات کربلای پنج و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *