افزایش میزان بستری‌های بیماری کرونا در شهرستان دماوند
اخبار

افزایش میزان بستری‌های بیماری کرونا در شهرستان دماوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با بیان اینکه افزایش میزان بستری‌های بیماری کرونا خبر داد و گفت: نزدیک به ۳۳۰ هزار نفر در شهرستان دماوند واکسن کرونا زده‌اند و ۵۰ درصد جمعیت دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، حسن خیرخواه در خصوص وضعیت قرمز کرونا شهرستان دماوند  و بازگشایی مدارس اظهار داشت: هرچند که رنگبندی کرونایی قرمز شده است اما جای نگرانی نیست، تعداد بستری‌های کرونایی افزایش یافته اما در مجموع اوضاع خوب است و مشکلی نیست زیرا همه مدارس بازدید می‌شوند و نظارت‌ها بیشتر شده و تذکرات لازم داده می‌شود.

وی افزود: دانش‌اموزانی که مبتلا هستند یا علائم دارند در سامانه ثبت می‌شوند و به خانواده‌ها اطلاع‌ر‌‌‌سانی می‌شود، افراد دارای علائم توسط مربیان یا مدیران به خانه بازگردانده می‌شوند تا استراحت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: افراد بیمار یا دارای علائم اعم از مربی، دانش آموز و معلم در مدرسه حضور پیدا نمی‌کنند، تعطیلی یا بازگشایی مدارس طبق تصمیمات ستاد ملی کرونا صورت می‌گیرد و در حال حاضر هیچ جا تعطیل نیست.

خیرخواه ادامه داد: در حال حاضر ۱۳ نفر در بیمارستان دماوند به علت کرونا بستری هستند و تعداد مراجعه کنندگان به نسبت کمتر شده است و این رقم در مجموع کم است.

وی تصریح کرد: نزدیک به ۳۳۰ هزار نفر در شهرستان دماوند واکسن کرونا زده‌اند، دز اول بیش از ۹۸ درصد، دز دوم نیز همین حدود است و دز سوم حدود ۵۰ درصد واکسن دریافت کرده‌اند و به تدریج این رقم افزایش می‌یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: در مجموع جای نگرانی نیست، اما باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی رعایت شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *