مکان‌یابی ایجاد شهرک صنعتی جدید در شهرستان دماوند
اخبار دماوند نشریه البرزشرقی

مکان‌یابی ایجاد شهرک صنعتی جدید در شهرستان دماوند

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از مکان‌یابی ایجاد شهرک صنعتی جدید در شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست شورای اداری شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: نهضتی در شهرک‌های صنعتی راه افتاده است،یکی از اقداماتی که با نظارت فرماندار و مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی دنبال می‌شود، موضوع مکان یابی شهرک‌ صنعتی جدید است.
وی افزود: در سال جاری کارخانه‌های متعددی در شهرک صنعتی شماره ۲(وادان) افتتاح می‌شود و با انبوه کارگران مواجه خواهیم شد و ماشین‌های سنگین باید برای حمل بار در مسیری کم عرض رفت و آمد کنند.
نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سال گذشته وزیر سابق صمت در خصوص مساله مذکور اظهار نگرانی کرده بود و مقرر شده بود با وزیر وقت راه و شهرسازی جهت اضافه شدن یک باند رایزنی شود.
رسولی نژاد بیاد کرد: مشکلات بسیاری در تعریض مسیر وجود دارد و معارضات بسیاری هست و هزینه‌ها سنگین هستند، لذا اصلا مکان و زیرساخت‌ها مناسب نبودند؛ کلنگ زنی به تنهایی هیچ سودی ندارد، از این رو باید مکان یابی شهرک صنعتی با دقت انجام شود.
وی گفت: در جلسه شورای اداری فیروزکوه، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیشنهاد کرد که شرق تهران قطب گردشگری شود به همین خاطر جلساتی با حضور مدیران استانی در این رابطه در ۲ شهرستان برای پیگیری موضوع تشکیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *