پلیس از ابراز شادی سالم، قانونمند و توسعه نشاط اجتماعی با رعایت حقوق شهروندی حمایت می کند
اخبار دماوند

پلیس از ابراز شادی سالم، قانونمند و توسعه نشاط اجتماعی با رعایت حقوق شهروندی حمایت می کند

سرهنگ حسین فاضلی، فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند

برگزاری مراسم چهارشنبه سوری به شکل نادرست توسط عده ای محدود ،موجب شده است تا روز های پایانی سال، به روزهای نگرانی و اضطراب خانواده ها تبدیل شده وگاهاً شاهد حوادث غم باری باشیم که بیشترین قربانیان آن ،کودکان و نوجوانان هستند.
همه ساله شاهد هستیم که عده ای سود جو، با استفاده از هیجانات وفریبکاری، اقدام به ورود ،پخش وفروش مواد محترقه می نمایند که این باعث آسیب رساندن به مردم و شهروندان می گردد و حقوق اجتماعی آنان را به مخاطره می اندازد.   
وی تصریح کرد: با روشن بینی و بصیرت مردم در سال گذشته حجم ناهنجاریهای رفتاری و میزان تلفات جانی و مالی ناشی از افراط در تخلیه هیجانات کاذب روبه کاستی بوده است.                       
وی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت های موجود نیروی انتظامی شهرستان جهت تامین امنیت شب چهارشنبه آخر سال بیان داشت : ماموران انتظامی شهرستان برخورد جدی و قانونی با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه را در دستور کار قرار دارند.       
در پایان این مقام انتظامی ضمن تشکر و قدر دانی از مردم شهرستان دماونداظهار امیدواری کرد با همکاری و همیاری شهروندان با پلیس، ان شاء الله امسال نیز همچون سال های گذشته روزهای پایانی سال را با کمترین حادثه و در سایه امنیت و آرامش سپری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *