اخبار دماوند

زلزله رودهن خسارتی نداشت/حضور به موقع مسئولین در مواقع بحرانی باعث ایجاد دلگرمی در بین مردم می شود

در پی رخ داد زمین لرزه در رودهن، جلسه مدیریت بحران شهرستان دماوند در بخش رودهن به ریاست طاهرخانی رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند برگزار شد.

شامگاه دیشب در پی رخ داد زمین لرزه ۳/۶ ریشتر  در بخش رودهن، جلسه ستادمدیریت بحران شهرستان دماوند به ریاست رضاطاهرخانی رئیس ستاد مدیریت بحران و فرماندار شهرستان دماوند و بخشدارهای رودهن و دماوند، شهرداران رودهن و آبعلی و اعضای  ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در بخشداری رودهن برگزار شد.

رضا طاهر خانی رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در این جلسه گفت: در پی رخ داد زمین لرزه ۳/۶ ریشتری در رودهن، بلافاصله اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند را در آماده باش کامل قرار داریم.

فرماندار دماوند در این جلسه بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی در جهت مدیریت بحران های احتمالی تاکید، وخاطرنشان کرد: حضور به موقع مسئولین در مواقع بحرانی میتواند باعث ایجاد دلگرمی و امید در بین مردم شود.

وی گفت: در کمترین زمان اکثر اعضای مدیریت بحران با حضور در بخشداری رودهن، آمادگی خود و نیروهای امدادی و خدماتی را اعلام کردند تا در صورت نیاز بتوانیم بهترین خدمات را به هموطنان ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *