فاصله گرفتن از مردم در دولت مردمی آیت الله رئیسی از هیچ مسئولی پذیرفته نیست
اخبار دماوند

فاصله گرفتن از مردم در دولت مردمی آیت الله رئیسی از هیچ مسئولی پذیرفته نیست

رضا طاهرخانی، فرماندارشهرستان دماوند بعداز اقامه نماز مغرب و عشا که در مسجد الرضا(ع) گیلاوند برگزار شد در جمع نماز گزاران گفت:خداوند را شاکریم که فرصت خدمتگزاری در این مقطع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی برای بنده ایجاد شد تا به عنوان خدمتگذار مردم شریف، مومن و انقلابی دماوند باشیم.

ایشان در ادامه با بیان اینکه دولت سیزدهم که برخاسته از مردم است و افرادی که در مسند خدمتگزاری در این دولت حضور دارند، باید سیاست‌های دولت مردمی را در منطقه خود اجرا کنند و عهدنامه مدیران این دولت نیز به این موضوعات می‌پردازد خاطرنشان کرد:مسئولان با قرار گرفتن در کنار مردم می‌توانند از مشکلات و نیازهای مردم مطلع شده و به پیگیری آنها بپردازند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند در ادامه بااشاره به اهمیت حضور مسئولین در نماز جماعات و دیدار حضوری با مردم گفت: نکته مهم و مدنظر در شهرستان دماوند، حضور مسئولان در نمازهای جماعت و جمعه و برپایی میز خدمت با هدف بررسی مشکلات مردم است و این مهم از جمله معیارهای ارزیابی مدیران در پایان هر سال خواهد بود.

طاهرخانی بابیان اینکه فاصله گرفتن از مردم در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی از هیچ مسئولی پذیرفته نیست؛گفت: مسئولان با برپایی میز خدمت علاوه‌بر بررسی مشکلات مردم، به بیان اقدامات صورت گرفته بپردازند تا مردم به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی امیدوار شوند تا بتوانیم بنا بر تاکید مقام معظم رهبری و آیت الله رئیسی،  روحیه انقلابی را به جامعه بازگردانیم.

ایشان در پایان گفت:رزمندگان دفاع مقدس کمترین تسلیحات نظامی را در مقابل رژیم بعثی داشتند و تنها سلاح آنها ایمان بود؛ مسئولان ما نیز باید با توکل به خدا در این بحران سخت اقتصادی با همیاری مردم از این مرحله عبور کنند.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *