رشد چشمگیر تقاضای تحصیل در مدارس سما رودهن
اخبار رودهن

رشد چشمگیر تقاضای تحصیل در مدارس سما رودهن

با حضور حسن شهرکی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، فرشته حشمتیان دبیر شورای هماهنگی و نظارت و رئیس سما استان تهران ، زهرا رستمی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش رودهن، ناصری مشاور ریاست واحد در امور مدارس سما، معاونان و مدیران مدارس سما واحد رودهن، جلسه ای در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

حسن شهرکی پور رئیس واحد، ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه،گفت: مهمترین رسالت آموزش و پروش تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان است و از آنجا که فلسفه تشکیل مدارس سما بر خلاف اکثر سایر مؤسسات غیر انتفاعی سودآوری نیست، قطع به یقین شاهد نقش آفرینی مدارس سما در تربیت نسل آینده خواهیم بود.
وی با بیان اینکه عمده نگاه کشورهای پیشرفته دنیای امروزی به مقوله آموزش و پرورش اصولی از سنین پایین است، افزود: مدارس سما با توجه به پشتوانه مالی و دانش فنی آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی و برخورداری از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی در حال تبدیل شدن به برترین برند مدارس ابتدایی می باشد، کما اینکه هر ساله شاهد رشد چشمگیر اعتماد عمومی خانواده ها و افزایش تقاضای تحصیل در این نظام آموزشی هستیم،
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با ابراز رضایت از سیاست بکارگیری نیرو های بازنشسته آموزش و پرورش به عنوان مدیر و جذب نیروهای جوان برای تدریس، اعتماد عمومی به وجود آمده را بالاترین سرمایه ذکر کرد و اظهار داشت: امیدوارم با تداوم این روند شاهد موفقیت های هر چه بیشتر مدارس سما در سطح شهر رودهن و منطقه باشیم.
در ادامه فرشته حشمتیان نیز با ابراز خشنودی از برگزاری این نشست و پیگیری های مجدانه ریاست واحد رودهن در مطالبه و حل مشکلات، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن را یکی از واحدهای موفق و پیشرو در عرصه مدارس سما ذکر کرد و گفت: ما همه امانتداریم، زیرا دانش آموزان بالاترین ثروت جامعه و بالاترین نوع امانتی است که مردم در اختیار غیر می گذارند و امیدوارم از این حیث امانت داران خوبی باشیم.
وی افزود: در راستای آموزش و پرورش ما باید سه نکته مهم و اساسی را همیشه مد نظر قرار دهیم که عبارتند از باور، برنامه و بهره و ما باید باور داشته باشیم که این امانت را باید درست تحویل گرفته و به معلمی عشق بورزیم و در قدم دوم برای آن برنامه داشته باشیم تا جامعه بهره لازم را از آن ببرد.
حشمتیان خاطرنشان کرد: معلم محور تحول در جامعه است و تمام کرسی های مدیریتی ما در جای جای مملکت از همین نیمکت های مدارس ایجاد شده است پس باید قلب، قدم و قلم خود را فعال کنیم.
دبیر شورای هماهنگی و نظارت و رئیس سما استان تهران از همسان سازی برای آموزش در تمامی مدارس خبر داد وگفت: برای حرکت در این مسیر هدفمند، محیط شاداب با تجهیزات کافی، محتوای مناسب و استفاده از نیروی های مجرب و متخصص از جمله مسائلی هستند که باید مد نظر باشند تا به منزلگاه مقصود برسیم.
در ادامه خانم رستمی رئیس اداره آموزش و پروش بخش رودهن، گفت: مدارس سما رودهن با قدمت زیادی که دارند به عنوان برند در شرق استان تهران شناخته می شوند و یکی از امتیازات مدارس سما واحد رودهن این است که ما سرمایه عظیم نیروی انسانی در اختیار داریم، بطوری که بیشترین تولید محتوا در سطح استان تهران نیز مربوط به مدارس سما رودهن می باشد.
در پایان این جلسه مدیران مدارس سما واحد رودهن به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *