تدین مردم انقلابی و کوشای دماوند در دفاع مقدس بینظیر بود / امروز دشمن نا امید است و دوست دارد جوانان ما رو از ایمان دور کند
اخبار دماوند

تدین مردم انقلابی و کوشای دماوند در دفاع مقدس بینظیر بود / امروز دشمن نا امید است و دوست دارد جوانان ما رو از ایمان دور کند

سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در بین دو نماز بیان کرد: شهر دماوند، کهن و تاریخی، انقلابی و افتخار افرین و متدین که در دوران دفاع مقدس شاهد تلاش مردم و رزمندگان مردم دماوند بودیم.

وی ادامه داد: تدین مردم انقلابی و کوشای مردم دماوند در دفاع مقدس بینظیر بود و حتی توان یک تیپ مستقل را از لحاظ نیروی انسانی و فداکاری داشتند.

سردار ذوالقدر بیان کرد: تمام ۳۶۵ روز سال روز بسیج است و ما نیازمند پیوند با نسل گذشته و آینده هستیم همچنین مکتب بسیج برای دنیا و هسته مقاومت جا گرفته است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران در نماز جمعه دماوند افزود: دشمن از نماز جمعه و جماعات و دعاهای ندبه و زیارت عاشورا می ترسد برای اینکه همه افراد را به صراط مستقیم میبرد، از هیچ سختی نترسید اگر با ایمان هستید.

وی افزود: دشمن در دفاع مقدس جان افراد رو از بین میبرد اما امروز دشمن نا امید است و دوست دارد جوانان ما رو از ایمان دور کند و به سمت گناه ببرد همچنین سعی دارد جوانان ما را آلوده کنند و دارد جوانان ما را محور قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *