‍ ممنوعیت انجام حفاری توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرستان تا اطلاع ثانوی
اخبار دماوند

‍ ممنوعیت انجام حفاری توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرستان تا اطلاع ثانوی

حیدری، فرماندار دماوند:
با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، حضور عوامل راهداری و گشت خودروهای سبک در جاده‌ها الزامی است.
در خصوص مجموعه دریاچه تار، پس از استعلام محیط زیست، اقدامات لازم در خصوص مسدودسازی مسیرهای دسترسی در دستور کار قرار گیرد؛ در کنار این موضوع، تجهیز کانکس موجود در دریاچه جهت استفاده در مواقع اضطراری از ضروریات است.
با توجه به وجود منطقه گردشگری پیست اسکی به عنوان فرصتی برای شهرستان، شهرداری آبعلی همچون سال گذشته مدیریت ترافیکی مجموعه را بر عهده خواهد داشت و با تجهیز و استقرار ماشین‌آلات و تجهیزات در مواقع لازم، فعالیت پیست اسکی با مدیریت تیمی متشکل از ادارات متولی انجام خواهد شد.
کنترل دمای حرارت ادارات با هدف صرفه‌جویی در انرژی از دیگر موضوعاتی است باید توسط تیم بازرسی ادارات برق و گاز در دستور کار قرار گیرد.
ضمن تقدیر از زحمات دستگاه‌های خدمات‌رسان، تا اطلاع ثانوی حفاری به ویژه در زمینه آب و فاضلاب از دستور کار دستگاه‌های خدمات رسان خارج شده و حفاری‌های صورت‌گرفته ساماندهی شود.
با توجه به محدودیت شرایط بودجه‌ای کشور، تعامل بین بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و راهداری بسیار حایز اهمیت است که در مواقع ضروری در کنار یکدیگر قرار گرفته و به حل مشکل بپردازند؛ مجموعه فرمانداری نیز در کنار سایر ادارات خدمات‌رسان خواهد بود تا زمستانی ایمن و به دور از بحران را پشت سر بگذاریم.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *