اخبار دماوند

برخورد با دانه درشت ها باید سرلوحه کار دادگستری باشد

مدیر کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه از تصاحب اراضی ملی در دماوند گذشت نخواهیم کرد گفت: برخورد با دانه درشت ها باید سرلوحه کار دادگستری‌ها قرار گیرد.


به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، محمدجواد حشمتی، مدیر کل دادگستری استان تهران در نشست قرارگاهی ائمه جمعه شرق استان تهران گفت: عده‌ای برای تصاحب اراضی ملی کمر همت بسته و منافع خود را در دور زدن قانون می‌دانند؛ در شهرستان دماوند نیز عرصه کشاورزی را به روش‌های مختلف تصاحب می‌کنند .
وی افزود: آنچه که مورد تاکید رئیس قوه قضائیه قرار گرفته این است، دادگستری‌ها قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راستا از دانه درشت‌ها شروع کنند.

حشمتی با تاکید بر اینکه در نقاط مختلف شاهد برخوردهای جدی قوه قضائیه با ساخت و سازهای غیرمجاز بوده‌ایم خاطر نشان کرد: مرجع تشخیص نوعیت اراضی بر عهده جهاد کشاورزی است و در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز باید مصلحت اندیشی را نادیده بگیریم.

مدیر کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: ما نمی‌توانیم در اجرای قانون تخلف کنیم؛ از تصاحب اراضی ملی در دماوند بویژه دانه درشت‌ها در این زمینه گذشت نخواهیم کرد و به جد پیگیر این موضوع هستیم .


در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *