مرحله دوم واکسیناسیون خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دماوند در حال انجام است
اخبار دماوند

مرحله دوم واکسیناسیون خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دماوند در حال انجام است

یوزباشی، مدیر خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران:

بر اساس سند ملی واکسیناسیون و هماهنگی های انجام شده در سطح کلان به منظور افزوده شدن فعالان رسانه‌ای به مجموعه گروه‌های سنی هدف و انجام واکسیناسیون این قشر آسیب پذیر در برابر بیماری از هفته ابتدایی مردادماه، ارسال فهرست خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دماوند به منظور طی مراحل اداری و دریافت و تزریق واکسن به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

به همین منظور خبرنگاران شهرستان دماوند، بر اساس فهرست مورد تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و خانه مطبوعات با مراجعه به سامانه نوبت‌‌دهی واکسیناسیون و اخذ نوبت نسبت به تزریق دز اول واکسن اقدام کرده و واکسیناسیون تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان انجام شد.

ضمنا در حال حاضر تزریق دز دوم واکسیناسیون اصحاب رسانه در حال انجام است.

با توجه به اینکه اصحاب رسانه شهرستان در شرایط کنونی به منظور آگاهی بخشی به آحاد مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اطلاع رسانی در خصوص آخرین وضعیت تزریق واکسن و بیماری کرونا همچون مدافعان سلامت از جمله اقشار آسیب پذیر در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند تحقق این موضوع امری لازم و ضروری بود.

بر همین اساس، بر خود لازم می‌دانیم از مدیریت، پرسنل و روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند که علیرغم مشغله‌های فراوان در راستای اجرای این موضوع از هیچگونه کمکی دریغ نکردند، کمال تقدیر و تشکر را به عمل‌ آوریم.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *