با انتخاب خوب مردم و به امید خدا عزیزانی سرکار بیایند که دلسوز به حال مردم، بیت المال، مقدسات و ادامه دهنده راه شهدا و امام باشند
اخبار دماوند

با انتخاب خوب مردم و به امید خدا عزیزانی سرکار بیایند که دلسوز به حال مردم، بیت المال، مقدسات و ادامه دهنده راه شهدا و امام باشند

حجت الاسلام و المسلمین میرشریفی؛ خطیب نماز جمعه شهر آبسرد و حومه:

رئیس جمهور اختیارات فراوانی دارد، همه سفیران ایران در کشورهای دیگر و با یک واسطه همه استانداران، فرمانداران و بخشداران را رئیس جمهور انتخاب می کند.

می گویند که تنور انتخابات را داغ کنند، تنور انتخابات وظیفه شورا نگهبان نیست که داغ کند، مصلحت اندیشی وظیفه شورای نگهبان نیست در مورد رد صلاحیت ها دلیل آن به خود نامزدها اعلام شده است.

امروز وظیفه من و شما چیست؟امروز وظیفه ما این است که در بزنگاههای حادثه از جایگاه والا این نهاد صیانت کرده و صیانت از شورای نگهبان را وظیفه خود بدانیم.

همین مصیبتی که متاسفانه در شهر خودمان اتفاق افتاد و هنوز که هنوزه داریم آسیب آن را می بینیم و مطمئن باشید که حالا حالا این مشکل حل نخواهد شد، با انتخاب خوب شما مردم و به امید خدا عزیزانی سرکار بیایند که دلسوز به حال مردم، بیت المال، مقدسات و ادامه دهنده راه شهدا و امام باشند، نمی توانیم که این چاله ایجاد شده توسط عده ای را به زودی پر کنیم.

فلسطین از این به بعد دست بازی برد برد خواهد داشت.

ملت فلسطین از این پس زمان آغاز درگیری و پایان را خودش اعلام می کند.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *