روند بستری در شهرستان کماکان صعودی است / مردم از سفر به شهرستان دماوند خودداری فرمایند .
اخبار دماوند

روند بستری در شهرستان کماکان صعودی است / مردم از سفر به شهرستان دماوند خودداری فرمایند .

دکتر خیرخواه ، در پیام نوروزی عنوان داشت: حلول سال نو و بهار طبیعت فرصتی بی‌ بدیل است تا از همه تلاشگران عرصه بهداشت ودرمان و ادارات وسازمان های شهرستان خصوصا فرمانداری ، نیروهای بسیجی ناحیه های مقاومت بسیج ، سپاه ، نیروهای داوطلب هلال احمر به خاطر زحمات طاقت ‌فرسا و خدمات ارزنده یک ساله و همچنین اجرای طرح شهید سلیمانی تشکر و قدردانی نمایم.
بی شک سال ۱۳۹۹ ، به عنوان نماد از خودگذشتگی مدافعان عرصه سلامت به ویژه حوزه بهداشت و درمان در مقابله با همه‌گیری کووید ۱۹ ثبت و ضبط خواهد شد.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دماوند همچنین از روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در شهرستان خبر داد.
دکتر خیرخواه با بیان اینکه روند بستری در شهرستان کماکان صعودی است ، خاطر نشان کردند که مردم از سفر به شهرستان دماوند خودداری فرمایند .
دکتر خیرخواه ضمن هشدار به همشهریان در مورد خیز جدید در بیماری کووید۱۹ بیان داشتند که دید و بازدیدهای نوروزی یکی از عوامل قطعی در افزایش شیوع بیماری است و می بایست از این دورهمی ها در نوروز امسال شدیدا پرهیز کرد.

ایشان افزودند : متاسفانه خریدهای قبل از سال جدید وعدم رعایت پروتکل های بهداشتی موجب خیز جدید بیماری در شهرستان شده است .
دکتر خیرخواه گفت: طبق آخرین آمار در حال حاضر ۲۹ بیمار کرونایی در بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری هستند که بایستی با رعایت پروتکل ها و پرهیز از دید وبازدید ها به کمک کادر بهداشتی ودرمانی بشتابیم .
در ادامه ایشان در خصوص مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان وپایگاه های محله محور اظهار داشتند : که از قبل سال جدید پرسنل بهداشتی در مراکز منتخب با تمام توان خود در حال خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان هستند و این خدمت رسانی تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت .

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *