تشریح اقدامات آموزش و پرورش دماوند در راستای اجرای اهداف و رفع کمبودها / از کاهش تراکم دانش آموزان تا رفع کمبود منابع مالی، انسانی و فضای آموزشی
اخبار دماوند

تشریح اقدامات آموزش و پرورش دماوند در راستای اجرای اهداف و رفع کمبودها / از کاهش تراکم دانش آموزان تا رفع کمبود منابع مالی، انسانی و فضای آموزشی

پورفتحی، رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند:

در خصوص موضوع مربوط به ایزوگام مدارس خوشبختانه مشکلی وجود ندارد و در بحث سیستم گرمایشی نیز در تمام مدارس حتی در روستاهای فاقد گاز نیز از شوفاژ استفاده میکنیم.

با بهره‌برداری از چند مدرسه توانستیم تراکم دانش آموزان را کاهش دهیم؛ همچنین تکمیل پروژه احداث مدرسه در منطقه مسکن مهر، فاز دو فرهنگیان و مدرسه خیرساز روستای وادان نیز در ماه‌های آتی انجام خواهد شد.

در خصوص کمبود منابع مالی با استفاده از فضای آموزشی مازاد و درآمد زایی کنیم این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

یکی از موضوعات برنامه ریزی شده، نیازهای آموزشی در شهرک‌های جدید از جمله محک، شهرک سپاه و شهرک مهتاب بوده که نیازمند احداث مدرسه است.

همچنین پیگیری کلنگ زنی ۴ مدرسه را از طریق بنیاد برکت در دستور کار قرار دادیم.

در خصوص موضوع مربوط به کمبود نیروی انسانی از طریق نیروهای دانشکده فرهنگیان اقدام کردیم؛ همچنین افزایش سهمیه آزمون استخدامی به ۸۲ نیرو و استفاده از نیروهای بومی از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام شد.

باید این موضوع را در بین مردم نهادینه کنیم که در همه موضوعات به غیر از آموزش و پرورش صرفه جویی کنند؛ اگر هم خود را صرف آموزش و پرورش کنیم ریل گذار قطار توسعه خواهیم بود.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *