زنگ‌ انقلاب در شهرستان دماوند نواخته شد
اخبار دماوند

زنگ‌ انقلاب در شهرستان دماوند نواخته شد

همزمان با نخستین از روز ایام الله دهه مبارکه فجر، زنگ انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دماوند در مدرسه قدسیه شهر دماوند نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر زنگ انقلاب اسلامی در مدرسه قدسیه شهر دماوند نواخته و تمثال مبارک بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از مسئولان شهرستان گلباران شد.

مهرداد پور فتحی، رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند با بیان اینکه هر ساله در روز ۱۲ بهمن ماه نواختن زنگ انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار می‌دادیم بیان کرد: هرساله با حضور همه دانش آموزان برگزار می‌شد، اما در سال جاری با توجه به شرایط فعلی با تعداد کمی از دانش آموزان این مراسم برگزار شد.
وی بیان کرد: در سطح شهرستان در این دهه برنامه‌های خوبی داریم و این برنامه از طرف آموزش و پرورش برگزار شد که راس ساعت ۹:۳۳ دقیقه زنگ انقلاب نواخته شد.

همچنین مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند نیز اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با توان بیشتر خدمات رسانی کنیم و همه مسئولان با سرعت بیشتر در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنیم.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب خاص و منحصر به فرد بود و در قیاس با انقلاب‌های دیگر راز های دیگری در دل خود نهفته است.
فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در حوزه معنویت خاص بود گفت: دستوراتی برای انسانیت در دین امده و انقلاب اسلامی ایران نیز در همه حوزه‌ها به رهبری امام راحل دارای آرمان بود.
حیدری خاطر نشان کرد: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی شخصیت خاصی برای این رهبری داشت؛ ایشان در مسائل دینی عالم و نیاز جامعه را به مردم معرفی می‌کرد.
وی همچنین به نقش پر‌ رنگ بانوان چه در زمان پیروزی انقلاب و چه پس از آن اشاره کرد و گفت: بحث استقلال و آزادی که شعار مردم در زمان پیروزی انقلاب اسلامی بود، یکی از آرمان‌های انقلاب نیز به شمار می‌بود.
فرماندار شهرستان دماوند انقلاب فرهنگی و ارزشی را دلیل اصلی انقلاب دانست و تصریح کرد: برخی از افراد به دنبال قیاس اقتصادی امروز و گذشته هستند و امیدواریم که همه ما در راستای آرمان‌های انقلاب با توان بالا حرکت کرده و خدمت‌گذار خوبی باشیم.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *