احزاب نقش بسیار موثری در حضور مردم پای صندوق های رای دارند
آگهی ها اخبار دماوند

احزاب نقش بسیار موثری در حضور مردم پای صندوق های رای دارند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: احزاب نقش بسیار موثری در حضور مردم پای صندوق های رای دارند.

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند روز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با احزاب این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه نزدیک انتخابات هستیم؛ احزاب باید حضور پررنگ تری داشته باشند و ما باید با مدنظر قرار دادن پیشنهادات این عزیزان رضایتمندی لازم را به دست آوریم.
وی با بیان اینکه مشکلی برای روشنگری نداریم افزود: زمانی می‌توانیم اعتماد بین مردم و حاکمیت را ایجاد کنیم که چیزی در این بین مبهم نباشد.
حیدری فعالیت احزاب را به عنوان رابط بین مردم و حاکمیت دانست و گفت: برخی از سیاست‌‌گذاری‌ها در خصوص فعالیت احزاب ملی و برخی منطقه‌ای است.
فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه در حوزه وظایف منطقه‌ای به منظور هم‌اندیشی دور هم جمع شده‌ایم گفت: همه می‌دانند که چه چیزی باعث شده تا افرادی برای حضور در شورای روستاها از همه زندگی خود میگذرند که بیانگر موضوعاتی فراتر از خدمت است.
وی با ابراز نگرانی از این موضوع خاطر نشان کرد: اگر نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم آن افراد موفق شده و به اهداف نگران کننده خود می‌رسند.
حیدری اضافه کرد: باید از سرچشمه کار و اتفاقی که رخ داده آسیب‌شناسی کرده و تا زمانی که احزاب برای مردم در خصوص چیستی و وظایف شورا روشنگری نکنند مردم نمی‌توانند تشخیص دهند.
فرماندار شهرستان دماوند گفت: احزاب از نهادهای توانمندی است که می تواند در این حوزه فعال باشد و
ما گروه‌های مختلف با عقیده های متفاوت در شهرستان داریم که این یک ظرفیت بسیار بالایی است.

فراماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه احزاب میتوانند افراد بی تفاوت را در جامعه مسئولیت پذیر کنند گفت: این هنر احزاب است که باید را هوشیار کرده تا در آینده خود نقش داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی کشور حضور مردم در انتخابات را بسیار سخت کرده تصریح کرد: احزاب باید بتوانند مردم را به پای صندوق های رای بیاورند.

حیدری خاطر نشان کرد: احزاب باید از عملکرد ضعیف دولت های مقابل خود استفاده کرده و آن را نقطه قوتی برای خود بدانند و با و باید با توانایی و ارائه پیشنهاد و عملکردهای صحیح مردم را پای صندوق های رای بیاورد.

وی تاکید کرد: از شما عزیزان و بزرگوارانی که مسئولیت احزاب را دارید بیشتر فعالیت کرده و پایگاه های فکری خود را فعال تر کنید و با خوراک هایی که به جامعه می دهید افرادی انتخاب شوند که کشور را از این وضعیت خارج کنند.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: ستاد انتخاب ما چندین جلسه را برگزار کرده و در شهرها نیز برخی جلسات گذاشته شده و نقاط قوت و ضعف مورد بحث قرار گرفته است همچنین در ستاد هماهنگی انتخابات ما کمیته ای ایجاد شده که با توجه به وجور ویروس کرونا در اختیار شبکه بهداشت است.

حیدری گفت: ۲۵ درصد صندوق ها به دلیل افزایش جمعیت در شهرک ها و مسکن مهر و هم به خاطر فاصله گذاری اجتماعی افزایش پیدا کرده است.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *