اخبار دماوند

به گزارش پایگاه خبری امید دماوند، مهرداد حنیفی، شهردار رودهن روز شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند که با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: ستاد برف روبی شهرداری رودهن در دو بخش مرکز شهر و مهرآباد مستقر است.
وی با اشاره به وضعیت ماشین آلات و تجهیزات این نهاد در زمان مواقع بحرانی افزود: ۵ دستگاه برف‌روب و ۹ دستگاه خودرو ایسوزو و نیسان به منظور نمک‌باشی و در هر نوبت یکصد نفر نیروی آماده بکار داریم.
حنیفی ادامه داد: از آغاز فصل زمستان تا کنون ۳ نوبت شاهد بارش نزولات آسمانی قابل توجه بودیم و در هر نوبت نیروها در ۱۰ نقطه و بر اساس برنامه کاری مشخص مستقر شده و اقدامات لازم را انجام دادند.
شهردار رودهن تاکید کرد: ۵ ماشین برف‌روب در اسرع وقت نسبت به بازگشایی اقدام کرده و تعداد معابر شهر بسیار زیاد بوده و برخی افراد در همان ساعات اولیه بارش برف به منظور سیاه‌نمایی نسبت به انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر عدم بازگشایی معابر اقدام می‌کنند.
وی با بیان اینکه یک هزار‌تن نمک به منظور بازگشایی معابر در مواقع بحرانی پیش بینی شده گفت: تاکنون حدود ۵۰۰ تن نمک مصرف شده است.

در شبکه های اجتماعی با ما باشید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *